7. mai 2013

Nok en dag med Sol

Måtte knipse et lite bilde i vinduskarmen i dag:)
 
 
Nå blir det straks litt jobb igjen , og så skal jeg besøke Jane som har Bloggen
 Vi bor begge ved Hamar og deler lidenskapen for baking.
 
Kommer så mange hyggelige meldinger og mailer om dagen så det er rene sola i seg selv bare det. Må bare tas inn og nytes.
 
 
I går hadde frøken 15( datteren) hjemmeoppgave om å lage middag, og jeg må si hun imponerte mamma`n sin
Olivenbrød til forrett
 
 
Chiliglaserte kyllingfilet med paprikasaus og stekte potetbåter.
 
og knallgode tilslørte Bondepiker som dessert
 
ja skolen kan bare gi slike hjemmeoppgaver oftere sier nå jeg.

Ønsker der en nydelig dag :)

1 kommentar:

  1. Så stas at jenta har laget middag, og FOR en middag hun har laget. Jeg kan tenke meg dere koste dere.

    Jammen har du laget noen fantastiske kaker, jeg er imponert. Den 1. august begynner jeg som digital markedsfører for Sigdal og Norema kjøkken. Vi ønsker blant annet mer samarbeid med bloggere, så da tar jeg kontakt med deg igjen. Frem til da nyter jeg den fine bloggen din og lar meg friste av alt det deilige du lager :-)

    Ønsker deg en fin-fin fridag!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)