20. mai 2013

Dagens bakst



Siste fridag igjen, men om få strakser er det igjen helg :)
I dag har jeg brukt litt tid på kjøkkenet og prøvd bakt litt diverse. Ettermiddagen ble brukt på treningsstudio. Det gjorde godt.

Laget vaniljekjeks og testet ut litt da jeg skal lage kjeks til torsdagen. Da har Til bords på Maxi Hamar bryllupstema i butikken.
Derfor kjeks med hjerteform og rødrosa fyll.
De må jobbes litt med så jeg får dem tynnere.
 
Så ble det en enkel sjokoladekake med melisglasur og hvite roser

Skulle helst sett at glasuren ikke var gjennomsiktig, men den ble søt nok:)
 
Rosene ble laget natt til i dag i løpet av kortkort tid;)
 
I morgen satser jeg på noe glutenfritt, så følg med :)

1 kommentar:

  1. Dette så kjempegodt ut og så fint med hjerte i kjeksen. Selv er jeg ikke så glad i å bake. Jeg har spesialisert meg på hveteboller og de blir gode, men kaker er jeg rett og slett ikke god på.

    Ønsker deg en fin onsdag!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)