23. mai 2013

Bryllupstorsdag på TilBords



TilBords på Maxi Hamar har bryllupstorsdag i dag.Da måtte det en kake til som de kunne servere kundene. 
Da ble det en to etasjes sjokoladekake med orekrem og melkesjokoladkrem.
               Trekt med fondant og pynt av marsipan fondant.


Går du med bryllupsplaner eller kjenner noen som skal gifte seg? Bor du i nærheten av Hamar bør du ta en tur på Maxi:) Gode tilbud, veiledning, tips og råd + et kakestykke eller en kjeks kanskje?

 Damene som jobber på TilBords på Maxi er en hyggeg gjeng damer som tar vare på deg som kunde.





1 kommentar:

  1. Er det du som har bakt den 2-etasjes kaken? Den var utrolig lekker. Så koselig med bryllupstema, jeg kan tenke meg det var mange innom der i dag :-)

    Så hyggelig at du likte headeren min. Jeg har laget den selv ja. For å få litt ekstra motivasjon trengte jeg en makeover på bloggen ;-)

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)