1. mai 2013

1.Mai

Så er det 1.mai igjen, eller kan man si allerede?

Kjenner jeg har litt å ta tak i, for om 4 uker er jenta mi konfirmant. Minste jenta er blitt lengre en mor og minst like stri og bestemt;)
Med konfirmant i hus er det bra man liker å bake, og i dag har jeg fått meg en samarbeidspartner som jeg får godt bruk for.

De fine rosene over her , fikk jeg i bursdagsgave fra en nær venninne. Hun er som en søster for meg. Det betyr så uendelig mye å ha gode venner. Man trenger ikke mange, bare de man har er ekte.
Da min mann hadde kreft , fikk vi sannelig vite hvem som er ekte og hvem som later som. Og i tillegg hvem har guts til å stå i det og hvem har ikke.
Synd at det må så alvorlige ting til før man ser det. Man lærer så lenge man lever.

Og noe jeg ønsker å lære mer av er bakekunsten. Få til gode kaker som folk husker og vil ha mer av. Da er det bare å øve, ta kurs, lese bøker , blad og gode bakeblogger, prøve, feile og lære:) Så må jeg legge til at jeg er utrolig glad på vegne av Anne Brith som driver  bloggen Villa Perlesukker for fremgangen hun har om dagen:) velfortjent!!

Men nå er det 1 mai og fri, og vi skal kose oss hele dagen. Bare være til. Og ser ikke bort fra t jeg og yngstemann befinner oss på kjøkkenet litt av dagen.
Og en kake er allerede klar:) bløtkakefylt med vaniljekrem, bringebærsyltetøy( hjemmelaget type), og fløtekrem.

Ha en fin 1.mai <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)