4. mai 2013

Manuelas Vanilla Cupcake mix





Regn og gråvær ute betyr god mulighet for bakedag og kos inne.

I dag har jeg prøvd Manuelas Vanilla cupcakemix .
Enkel i bruk og smaken er kjempegod. Det må jo være en ultimat kombinasjon for deg som ikke ønsker å lage alt fra bunnen av. Smaker nesten like godt som mine egne Vanilla cupcakes ;)
 
 
 
Som frosting valgte jeg naturlig nok å bruke Manuelas Fluffy Frosting m/hvit sjokolade .Er man først på ute på å teste så må man gjøre det skikkelig.
 
Denne er også enkel å bruke. Bare blande i 1,5 dl melk  og visp i 5 min for riktig konsistens.
Herlig kritthvit farge, men synes den er noe smakløs, så ville tilsatt litt vanilje, sitron eller annen smak for å freshe den opp litt.
 
Men smaken er jo ulik fra person til person , og du må nesten teste selv hva du synes. Blir en fin frosting og enkel å få til fine farger på når utgangspunktet er så hvitt.
 
Kan absolutt anbefales.
 
HAPPY BAKING :)
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Jeg skal også teste ut Manuela sine produkter snart.Får dem tilsendt i posten fra Møllerens:)

    SvarSlett
  2. :) vi har nok fått samme mail. Hadde tilfeldigvis kjøpt disse samme dag:)

    SvarSlett
  3. Da har vi nok det ja :) Holdt på å kjøpe dem i butikken jeg også.Godt jeg ventet da,hehe :)

    SvarSlett
  4. Jeg synes frostingen smakte grusomt...

    SvarSlett
  5. Hei Anonym:) ja det var ikke den beste smaken :)

    SvarSlett

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)