21. des. 2013

Sarah Bernard, innkjøp og småsjuk yngstemann

Har laget ferdig noen mini Sarah Bernard i dag.
Laget bunnen av hjemmelaget kransekakemasse i går, deretter melkesjokoladekrem og i dag dyppet jeg dem i smeltet sjokolade, blanding av melkesjokolade og Dronning sjokolade med delfiafett.

Tror jeg vet om minst ei som vil like dem;) Drysset gull - og rødt glitter på toppen.


I dag har vi kjøpt inn Juletre , på tide, og hele 8 nye stoler.
Vi har nemlig over lengre tid lånt oss stoler i jula for å ha plass til oss selv og besøket rundt spisebordet. De gamle stolene ble jeg så drittlei at jeg heiv dem på dør nemlig;) Bestemte meg for at jeg heller ville være uten en å ha gamle stygge kantinestoler.
og det har vi gjort frem til i dag :)


En del gaver og julestæsj har det også blitt.


Ellers er mye av julepynten fremme, men mesteparten får vente til i morgen.
Minstemann er blitt syk stakkars. Hodepine og kvalm, god jul liksom.

Julekrybben er satt opp, men det mangler fortsatt noe/noen , ser du hva/hvem??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)