1. aug. 2013

Ny dag og nye muligheter

Ny dag og nye muligheter. Hva slags farger og pynt vi vil ha på kakene våre er opp til oss selv( og litt på lommeboka).Og hvordan det males på en kake er jo opp til den som holder penselen.
Mange ganger tror jeg det er viktig å huske hvem som holder i "malepenselen" i livet vårt. Er det du selv eller alt og andre rundt deg?

Jeg har tatt noen valg i den senere tid som har ført til nye opplevelser jeg aldri hadde trodd jeg skulle være en del av.
Og da er det positive opplevelser jeg snakker om.

Bare det å tørre ta nye valg krever litt, men når det er gjort føles det herlig og litt skummelt noen ganger, men da skummelt på en motiverende og engasjerende måte.

I dag blir det et møte angående  en Bakedag som skal finne sted om en kort stund.
Snart skal jeg og min yngste sønn bakestund  i Oslo.

18 August har jeg vært gift i 6 år og det skal selvfølgelig feires med kake og godt selskap:)

I september skal jeg lage kake til en fantastisk person som har bidratt til at jeg har turt å gjøre litt nye hopp, sprett og spring:)

Den nærmeste fremtid er det dåpskake og babyshower kaker som står for tur. Så heldig jeg er som har bekjente som skal feire sine søte små.Jeg elsker å lage alle disse søte kakene med pastellfarger og babyer.

Å ta seg tid til å kjenne på følelsen det gir når jeg driver med bakingen gjør  at jeg vet dette er en hobby jeg ønsker å gjøre til noe mer. Å kunne bake for andre, glede andre med gode smaker, kaker etter deres ønsker og se både barn og voksne  lyse opp over sin drømmekake.

Og så må jeg ikke glemme å ha noen stille minutter for meg selv hver dag, hvor jeg tenker på hva jeg vil og hvor jeg går videre.
Carola sa i et intervju at ekte glede var hennes beste skjønnhetstips <3 Fantastisk, for ikke noe gjør mennesker mer vakre en når de viser ekte glede og tilstedeværelse.


Ha en fin dag kjære leser

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)