1. aug. 2013

Give Away med PinkStuff :)



Pinkstuff.no AS er en nettbutikk og flere butikker, med alle typer varer til sluttbruker.

Rosa er nøkkelordet for alle varer, fra det helt lyse til det mørke.
Interessen for rosa forbruksvarer begynner fra barnet er nyfødt til de eldste blant oss. Rosa er fargen som aldri går av moten. Og jeg er en av dem som har blitt mer betatt av rosa jo eldre jeg blir.


De finnes to Butikker og en Nettbutikk: http://www.pinkstuff.no/nettbutikk

Det er en butikk i Tønsberg, bilde over her , og en på Skedsmo senteret
Begge butikker bugner av rosa, fra bakeustyr til rosa sko og støvler :)
 
 
 
 

Pinkstuff.no AS tilbyr varer innefor alle varekategorier; til kvinner, barn og ungdom i alle aldere, også menn, samt hus og hjem, hage, bil/MC, fritid, sport, kjæledyr og elektronikk.
 



Fokus på god service, rask levering og gode priser som er konkuransedyktige i markedet.

Varene som tilbys  har en høy kvalitet i forhold til pris. De er alt fra det rimelige til det ekslusive innefor både kjente og ukjente merkevarer.

 
 
PinkStuff vil sammen med meg arrangere en liten Give Away og du  kan vinne 150 cupcakesformer
 
 
 For å delta , Lik og del deres Facebooksider, Pinkstuff Skedsmo 
 Skriv en kommentar under her. Del  link til denne konkurransen:)
 
Trekning 10.8.13
 
Jeg skal snart besøke Pinkstuff på Skedsmosenteret igjen:)
 
Hva tror du jeg skal kjøpe? :)

8 kommentarer:

  1. Delt på fb :)

    Er ikke godt å si hva du skal handle :) Var utrolig mye flott!!

    SvarSlett
  2. Blir nok mye, smil, men jeg kan ikke si sikkert hva, smil...

    Men, alt er iallfall gjort som gjøres kan for å bli med i trekningen!

    Sommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohhell@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Liker og delt med venner.
    Ha en riktig GOD HELG!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  4. Hei hei

    Jeg har likt og delt begge sidende på min Facebook side.
    + jeg deler konkurransen på min Facebook side.

    Ønsker dere en kjempe fin helg, å en videre fin sommer.
    Stor sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Liker og deler! :)

    Rosa er kult, i følge min datter på 5år! ;)Ha ei flott uke!

    Marita

    SvarSlett
  6. Liker og delt på fb.
    Tja, du skal vel kjøpe noe rosa;-)

    Mvh
    Wenche

    SvarSlett
  7. Liker og deler:) nibinuriel@msn.com

    SvarSlett
  8. Marita Olsen du må ta kontakt :)du vant :)

    SvarSlett

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)