23. sep. 2013

Snart Kakekrig

Snart starter Kakekrigen på FEM. Nærmere bestemt uke 41.

De starter med en kjendisuke før "min" gruppe inntar kjøkkenet uke 42.
Gruer meg som bare det. Ikke alt som er like enkelt foran kamera og med et varmt studio .Og med nerver i høyspenn + med min flaks så  ble jeg skikkelig syk under innspilling, og  da ble utfordringen rimelig stor. Men gøy var det.


Alle på min gruppe har vist seg frem i større eller mindre grad på reklamen nå så da fikk vi lov å publisere bilde av oss.

Ha barmhjertighet med oss folkens, husk vi er hobbybakere som er selvlært:) dette skal være hyggelig og morsomt, ikke ekte krig.

Vi ble en sammensveiset gjeng og jeg gleder meg stort til vi møtes på premierefesten 7.oktober.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)