9. sep. 2013

Kaker til Boklansering

Onsdag 04.9 hadde Ellen Vahr boklanseringa av sin andre bok Våg Livet.
Jeg var så heldig å få æren av å lage kaker til den store kvelden hennes.

Laget en kake til første bok Drømmekraft som har masse rosa roser og en til Våg Livet som er en litt tøffere bok.

Var rimelig spent da jeg dro fra Hamar til Asker med bilen full av kake, kakepynt og utstyr.
Hadde med min mann og en venninne som gode hjelpere på veien.

Kakene ble satt sammen og pyntet på Villa Hvalstad hvor festen skulle være.


Det jeg var mest spent på av alt var om kremene/fyllet i kakene hadde holdt seg bra. Da de 5 første hadde smakt og sagt at kakene var gode så kunne jeg slappe av litt mer, var da tros alt 100 til som skulle ha en bit, så glad Ann Merete var med å delte ut. Ikke skadet det å ha fått et glass champagne først heller;)

Tusen takk for muligheten og en fin dag Ellen <3
følgende bilder er tatt av fotograf Liz Palm
Jeg fikk også gleden av å dekorere gelenderet ved inngangspartiet med vakre roser:)

 
Min gode hjelper og venninne AnnMerete i front her, kakebakermor sees bak stearinlysene fullt opptatt med å skjære kake.
 Gjestene ble ønsket velkommen av Olga og hennes vakre musikk.
 
 
 
Og inne ble det Champagne , kake og nydelig sang fra Jannecke Øines
 
 
 
 
 En flott dag og kveld :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)