16. juli 2013

Manuelas Vanilla cupcakes med Pasjonsfruktsyltetøy

 
 
 Jeg har i dag brukt Manuelas Vanilla cupcakesmix.Men jeg må alltid gjøre en vri og i dag tok jeg 1 ts pasjonsfruktsyltetøy i hver muffins.

Brukte dette syltetøyet som kjøpte hos Vintagepiken i Hamar
 
 
 
Her er syltetøyet nederst som en Suprise. Men jeg vil anbefale at du rører det litt bedre inn i røren en hva jeg gjorde her:) Eventuelt kan du steke muffinsen uten syltetøy og legge syltetøy i midten av muffinsen etterpå
Men smaker himmelsk godt uansett.
 
 
 
 
Jeg digger Manuelas rosastil :) og at selv om hun også som meg er mamma så elsker hun hobbyen sin og tar godt vare på det hun liker  å drive med.
 
Disse smaker best nystekt uten noen form for frosting på.
 
Ugleformene er fra Jive.no
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)