22. juli 2013

Litt diverse i Ferie og sommersol

Har fortsatt ferie og sola er så snill å besøke oss i dag også. Må si jeg har vært heldig med ferieværet i år.
Ute i hagen bråker det bittelitt med det  er pga at vi skal få større terrasse:) Hurra.
For at ingen skal ramle ut fra terrassen når rekkverket tas ned, så har minstemann allerede laget skilt


Laget litt jordbærsyltetøy på Fredag og brukte syltetøykrukker fra Kremmerhuset.
Fikk også tak i "tavle"merker som kan skrives på med kritt.
 
 
 
Torsdag var vi på Tusenfryd og benyttet meg av muligheten til å få laget et skilt.
Ingen er vel sjokkert over fargevalget vil jeg tro?
 
 
 
Denne raringen venter på ei dåpskake den kan ta plass ved. Må få litt skjønnhetspleie i ansiktet ser jeg;)

I går besøkte vi vakre Opstad Gjestegård og jeg skal lage et eget innlegg med flere bilder

På ettermiddagen ble det en aldri så liten sitronkake med vaniljekrem. Heldigvis var det igjen hele to kakestykker i dag så jeg og Ellen kunne nyte en kopp te og et kakestykke i Sola i dag:)'

Da ønsker jeg og denne kjekkasen, fra Opstad Gjestegård, dere en nydelig dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)