4. nov. 2012

Feiring i nabolaget

I dag har det vært feiring både hos oss og hos naboen:)
Markusgutten vår fylte 8 og naboprinsessa fylte 3 år.

Begge måtte jo ha kake og det resulterte i en Angry Birds kake og en kake med Hello kitty og masse  ROSA stæsj.

Prinsessa var selv med å pynte , noe som nesten tok knekken på både kaken og bakeren;) men med litt småjusteringer ble den bra.

Angry Birds kaken ble som den måtte bli med lille erfaringen jeg har med Angry Birds, men jubilanten var fornøyd selv så da får det være bra.

Dagen har gått med til hyggelig feiring:)

Jubilanten vår har fått både klær, leker og penger. Blandt annet ble det Angry Bird spill, så i kveld har vi bygget , skutt ned griser og styrt fælt.


Men nå er straks Farmen før jeg skal innta senga med god samvittighet.
I morgen drar frøken 19 til New York, og gjett om jeg har skrevet ønskeliste;)



Svigermor har væt på shopping på Ullared å det resulterte i bakeutstyr til meg, så i morgne må jeg teste det;) følg med og se hva jeg eventuelt får til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)