19. jan. 2014

Noen bilder fra nyttår og frem til nå


Dåpskake om ble hentet sist lørdag.Har aldri laget bokkake før. Men øvelse gjør mester.
Den lille festfabrikken sendte meg årets fineste nyttårsgave <3 Hurra
Koppene brukes daglig. Og den fine telysholderen ( krona) lyser opp på frokostbordet.
 
 
Nytt år og nye muligheter. Må satse på å lage litt mer en bare kaker. Men det som finnes i denne krukken kan brukes til både middag og kake.
 
 
Noen cupcakes ble med til jobben da jeg hadde samarbeidsmøte med to kakeglade og hyggelige damer.

Et intervju med lokalavisa resulterte i at jeg bakte litt diverse godsaker som ble servert på Byggmakker Skattum på Hamar.
Kaken som gjerne kunne blitt en babyshowerkake ble spist opp av ansatte ved Byggmakker.
 

Det var strengt talt litt flere cupcakes på bordet, men det forsvant noen til Ringsaker blad sin redaksjon.
 
Og så til slutt...
 
Jeg har plassert min blogg i <a href="http://bloggurat.net/kart/registrere/3910/hamar">Hamar</a> på <a href="http://bloggurat.net/kart/">norske bloggkart</a>!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)