11. mai 2012

FREDAG



Ukene flyr fort avsted og nå er det fredag og snart helg igjen.For min del starter helgen k.20.00.
Skal ha telefonvakt på jobben i dag.


I går ble det litt diverse baking i heimen.
Jeg ville ha grove og knasende knekkebrød og ungene ønsket seg boller.
Vel, så ble det begge deler.
Bollene rakk jeg aldri ta bilde av, hehe. De forsvant fort.Brukte samme oppskrift som jeg bruker på kringle, men erstattet Farin med Tagatesse.




Har ikke de helt store bakeplaner denne helgen, men man vet aldri;)


Ha en fin dag der ute :)

1 kommentar:

  1. Hei, og takk for kommentar på bloggen min. Jeg skal teste ut en oppskrift på gulrotcupcakes i helga som jeg har funnet inne på Dr Oetker sine sider. Så blir litt baking her også :o)

    God helg

    SvarSlett

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)