3. jan. 2012

Mer hjemmebakt i 2012



Nytt år og nye muligheter heter det.Men muligheter har vi vel hatt hele tiden. Noen kommer til og noen muligheter har gått ifra oss.,
Slik er det bare.Noen muligheter kan vi ikke bruke fordi vi har valgt noe annet.Vi kan ikke alltid ta imot alt som byr seg :) fort gjort å si ja en gang for mye, noe som ofte resulterer i stress.

E ting har jeg lovt meg selv og det er å fortsette med denne bloggen, fortsatt bake og nå i første omgang helst mat/bakst som er bra for kroppen.Men noe søtt og fristende blir det nok iblandt.Hører med det også.

I går ble det hjemmebakt brød.
Oppskift sier du? vel jeg brukte det jeg hadde av gresskarkjerner, 4 kornsblanding,mandelmel, 2 egg,gjær, litt hvetemel , vann og litt fløte ( som jeg måtte bruke opp).

Så nå er det lunsj med to skiver hjemmebakt brød og en kopp te .Og da bruker jeg såklart koppen jeg fikk av min datter til jul :)



Var på årets første treningstime i går, en time zumba.I kveld blir det litt step/styrke.Så da er det vel greit å se litt på hva man spiser også.

Ha en fin tirsdag ettermiddag  alle sammen :)

1 kommentar:

  1. Mer hjemmebakt i 2012 høres ut som et bra mål, det er absolutt et av mine mål også :)

    SvarSlett

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)