17. mai 2015

Bryllup og 17 Mai


 I helgen var det kaker både til bryllup, bursdag og 17 mai.
Bryllupskaken var 3 sjokoladekaker med sukkermassetrekk.  Bruker PME sukkermasse som jeg kjøper på Traktøren.
Disse skulle stå på stativ, men har ikke noe bilde av det enda.Håper de kanskje dukker opp etterhvert.
Den midterste kaka fikk diamantmønster etter brudens ønske for å bryte opp litt så ikke alle ble helt like.


Samtidig som vi alle skulle feire 17 mai så skulle Selin feire sin første bursdag og pappa`n hennes bestilte en Hello Kitty kake. Modellering er ikke min sterke side, men kake ble det.

På 17 mai og skolefeiringa laget jeg noen cupcakes og gjærbakst. Men rakk aldri smake selv da jeg sto på skolekjøkkenet og kokte kaffe under hele feiringa:)


Hadde en fin dag på skolen og fikk god middag som for det meste var laget av eldstemann. Slokna en stund på sofaen etter middagen. Det var utrolig godt for en gangs skyld.
Som regel går dagene i ett kjør og det å sløve på sofaen er nesten totalt ukjent for meg.


Ønsker dere en fin mandag og god uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)