29. aug. 2014

Bryllupskake



Var så heldig at jeg fikk hjelpe til med en liten bryllupskake til i dag.

Jeg blir alltid nervøs for å ikke få til smak og utseende på kaker til slike STORE dager.Jeg er jo ikke utdannet konditor eller baker, men bare driver med dette som en liten hobby.

De skulle ha 20 + 10 kake, men jeg syntes de måtte få en litt større jeg da og laget 24 + 18.

Øverst marsipankake : 3 lag fyll , mango og pasjonsfrukt pure med fløtekrem, vaniljekrem og fløtekrem med bringebær og vanilje.
Nederste kake er sjokoladekake med søt sjokoladekrem og bringebærmousse.

Trukket med sukkermasse.

Blomster er også laget i sukkermasse.



Brukte silkebånd på kantene  + glitrende hjerter.
Nå håper jeg rosene holdt seg på plass frem til brudeparet skulle dele opp kaka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)