28. okt. 2013

Litt Brødbakst tidlig en morgen



Er sykemeldt fra min daglige jobb noen dager, men opp tidlig må man uansett som 4 barns mor. Hvile hva er det? 
I dag satte jeg i sving Assistenten med en brøddeig. En enkel variant vel og merke da det var en pose med matpakkebrød fra Møllerens. Men eltes må den og da er det geit å ha en liten knallrød Assisten til den jobben.
Mine skuldre og nakke er litt kranglete iblant nemlig. Da velges enkle løsninger.

Bestemor sine brødformer er kjekke å ha. Tror ikke jeg har kjøpt en brødform selv som jeg har  bruk. Bruker kun bestemor sine.
Da er hun jo liksom litt med meg på dette også.
 
 
Vips så var to brød klare.Som om det holder mer en ut dagen her i heimen..jaja 
 
 
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)