3. okt. 2013

Nå smeller det straks igang

Mandag 7 oktober kl.20.30 starter Kakekrigen på FEM.
Først en uke med kjendiser som har forvilla seg inn på kjøkkenet til Monica og Lars.

Deretter blir det gruppe "mi " som får gjennomgå. Det blir stressbaking og dommerne sine tilbakemeldinger på godt og vondt. Men slik er det bare.
Er man med på leken...



Jeg gruer meg noe helt forferdelig og har hatt søvnløse netter og tenkt -hva i alle dager har jeg gjort ?
Men det har vært en opplevelse. Var super heldig med gruppa. Bare  fine og gode  mennesker , pluss at selveste Fridtjof skal ha at han er en omsorgsfull programleder. Han fungerte som smake- på- kremer- ansvarlig, støttekontakt, ryddehjelp og humørspreder. Og det viktigste av alt, han er like hyggelig også når kamera slås av. Bra Fridtjof, flink gutt.


Jeg tenker at nå får det stå til at man ser ut som ei levende juletre-kule med lilla forkle, blir sint, blir glad, blir flau, ler høylytt av ting man ikke skal le av, snakker den merkeligste dialekt( blanding av solong, gudbrandsdøl, bokmål og gudene vet hva) glemme at mic èn står på osv;) hahaha.

Sykdom er aldri kuult og det å bli syk og leve på paracet og vann , DET er noe dritt, men shit happens, stae gamle damer trekker seg ikke av den grunn nei.
Så står man ved bakebenken  svimmel og mer glemsk en normalt( det er ille altså) og roter i hvetemel , sukker og alskens greier, og skjønner nesten ikke hvor man er hen, så det kan det gjerne bli god tv av i det minste.

Mandagen under premieren samles vi igjen på premierefest. Det gleder jeg meg til.
Om jeg gleder meg like mye til gruppa vår skal i ilden, se det er jeg ikke like sikker på.
Men tror det kan bli gøy for mange andre;)


Håper dere alle er snille mot alle deltagere , husk de fleste av oss er amatører som gjør så godt vi kan:) smile så uskyldig som jeg kan....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)