19. aug. 2012

Vellykket feiring

Det ble en veldig hyggelig lørdag i går, med god middag ute på La Perla( Hamar) og kaffe og kaker hjemme.
Viktig å feire og kose seg litt:)

Kaken ble også god.Brukte Heart tasty Fill formen jeg kjøpte hos Traktøren Byhaven.
Og det ble da et hjerte på innsiden, selv om jeg gjerne skulle hatt det større og tydeligere.Men bedre lykke neste gang.

Jeg brukte oppsrkift på Vaniljekake som jeg fant hos Hannes Kaker som forøvrig er en bakeblogg jeg liker veldig godt og besøker mye.

Hun har også laget en fin trinn for trinn forklaring på hvordan bruke formen så da legger ikke jeg inn det men viser heller til hennes versjon HER

Som fyll brukte jeg smørkrem med philadelphiaost, farget med rosa farge fra Wilton.
Smørte kaken med samme krem og trekte kaken med et godt lag Extra hvit marsipan kjøpt hos Kakeboksen.

Jeg fikk denne kjolen som gave fra min Svigerinne. Koselig å pynte seg litt.

Blomster fra min mann <3

og fra svigers :)

En gluten -og melkefri kake måtte jeg også ha. Alle må jo få kake:)
Legger ut oppskrift på denne senere.

Og noen Cupcakes såklart, med Baileys krem og marsipanlokk.Skal legge inn oppskrift på disse også i eget innlegg.


Nyt søndagen alle sammen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)