16. apr. 2013

Whoppie Pai


Testet Whoppie Pai fra Regal i dag.







Fulgte anvisning på pakken. Og det gikk raskt og enkelt. Og så la jeg til litt pynt:)

Det følger med to poser som er nummerert så dette var enkle greier.
Bland pose 1 med 50 g mykt smør.
Bruk en sleiv , om du har litt håndkraft, eller som pakken sier en el.visp med deigkrok.
Pass på at det ikke er klumper.
Når dette er blandet tilsetter du 1 1/4 dl vann.

Lag de små bunnene. Buk en sprøytepose og en tipp med stor rund åpning.
Jeg brukte min Dekomax fra Lekue`som jeg har fått fra Til bords.


Lag ca 20 kaker på hvert brett.

Stek dem på 170 grader i 10 min.
Avkjøl på rist.

Fyllet:
Bland posen nr 2  med 100g smøreost, jeg brukte vel ca 120 g philadelphiaost.

Syntes fargen ble trist og grå, overhodet ikke rosa som på pakken, så jeg blandet i Hvitter( hvit konditorfarge) for å få en penere farge .
Fargen ble da helt hvit med rosa prikker da det er en bringebærkrem, og den fargen kunne jeg leve med:)



 La på 1 god t- skje fyll mellom to kaker og klemte de litt sammen.
Laget ferdig alle og satte dem på en fat i kjøleskapet en liten stund.

Så måtte jeg jo ha litt pynt kan du vite. Laget rosa melisglasur og små blomster av rosa sukkermasse.

 
og vil man kan man jo alltids legge på en perle også
 
 
Så var det din tur til å prøve :)


..
...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)