6. juli 2012

Sommerkveld og bursdag


Min mann fyller 35 år i dag og det må jo feires.
Besøk av hans foreldre og bestemor i dag, venner i morgen og min familie på søndag:)

På ønskelista sto blandt annet Ostekake så da var det bare å hive seg rundt.Første ostekake jeg har laget faktisk, utenom Oreokake.
Bunnen er blanding av Semper Havrekjeks og Dots.
Den som skal ha kaken Glutenfri må holde seg til semper sin havrekjeks og eventuelt blande med en annen sjokoladekjeks uten gluten.

Ostemassen er av Philadelphiaost (2 familipk), 3 ss melis, 3 dl kremfløte og 1 pk bringebær geleplver,altså uten å blande den med vann.Kun pulveret.

På toppen 1 pk bringebærgelepulver blandet ut med 3 dl vann.Avkjøles og helles på kaken etter at kaken har stått  kjølig og "festet" seg i ca 3 timer.


Roser skal til .Og disse fikk min kjære i dag tidlig av meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)