10. feb. 2014

Litt pusleri og forberdelser igjen

Har øvd litt på pynt til ei av helgens kaker.
Rosa og hvit pynt + glitter og perler..jada det liker vi;) eller jeg da i det minste.

Gleder meg til jeg skal lage pynt til en liten prinsessekake også. Datter av en god venn fyller år og søte små prinsessejenter må ha rosa, glitter og krone kan du vite.

Vurderer om jeg skal lage noen slike til helgen også:
De som har fulgt meg en stund vet at jeg laget disse til vår 5 års bryllupsdag. Det var en spesiell bryllupsdag for den gangen ventet mannen på operasjon og var under kreftbehandling. Han er heldigvis kreftfri i dag <3
Er jo Valentin på fredag så en reprise på disse små kakene med Baileys krem er kanskje en ide`?

Hva skal du lage til valentinsdagen?

Men nå får jeg dra meg inn på kjøkkenet og rydde litt og sette i sving en gjærdeigt som skal stå og bli klar til i morgen. Minstefar skal lage seg niste på morraskvisten var planen. Spørs da om mor m ta det meste. Gikk litt over vanlig i dag.

Vel følg med så får du vite



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)