15. feb. 2014

Dagens Kaker


I dag har det blitt noen kaker til sammen.

Hadde besøk av et vordende brudepar som jeg har fått æren av å bake bryllupskaken til.
Måtte møtes for å test-smake og bli enige om hva de skulle ha.

 
Hyggelig å kunne dekke opp, pynte litt og snakke bryllupsplanlegging.

Min venninne hadde glemt å bake til bestefarens 75 års bursdag så da heiv jeg meg rundt  bakte en liten gulrotkake som ble pynta med kremostglasur og et litt ungt uttrykk;) alt gjort i en fei. Men kaken var visst veldig god så den skal jeg legge ut oppskriften på
 

1 kommentar:

  1. For en nydelig kake!! Er virkelig misunnelig...på en god måte :)..på alle som kan bake...Er altså helt håpløs når det kommer til alt som har med mat å gjøre...Gi meg derimot en tapetrull og noen liter maling....da snakker vi :) Godt vi er flinke på hvert vårt felt ikke sant :) Ha en riktig fin søndag videre :)

    SvarSlett

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)