23. juli 2013

Hvilken Kjøkkenmaskin bør jeg velge?

Jeg trenger desperat en ny kjøkkenmaskin. Og nå studerer jeg litt på hvem skal jeg velge.
Har en Kenwood nå som begynner dra på åra. Den har vært utrolig sterk og god i bruk.
Men nå har den begynt å danse og hoppe til tider;).


Vil jo gjerne ha en som både tar seg pent ut på kjøkkenbenken, så jeg slipper pakke den vekk hver dag + at den må kunne jobbe skikkelig.

Som dere ser på bildet over her så kommer Electrolux med en Assisten i høst og jeg synes den er lekker og retro og passer på mitt kjøkken og til bloggens navn.

Kitchen Aid sin er selvfølgelig vakker
Brukte Kitchen Aid under innspilling av kakekrigen. Den jobba som bare det og var grei å ha med å gjøre. Men hvordan er en med gjærdeig tenker jeg på? Baker mye gjærbakst som dere vet. Og da m den tåle litt hard jobbing.

Når det gjelder Kenwood vet jeg at den er sterk
Og designet er adskillig penere en den jeg har nå.

Så hva tenker dere, ut fra denne bloggen, det jeg presenterer og det dere vet om de ulike maskinene. Hva bør Mammas Bakeri satse på?




2 kommentarer:

  1. Jag skulle köpa Electrolux alla dagar =) KitchenAid är inte någon vidare kvalitet..

    SvarSlett
  2. Elektrolux sin er kjempefin men har aldri prøvd den og vet ikke kapasitet både på motor og bolle.. Vent til den er i butikken og sjekk bolle og watt... så kan du sammenligne og velge ut fra det :)
    Uansett hadde jeg valgt Kenwood.. den er kjent for å holde i sine 30 åt + og man får alltid deler til den :)

    SvarSlett

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)