15. mars 2013

Hello Kitty og Litt påfyll

Litt påfyll igjen i dag. Denne gangen cupcake former fra Festfabrikken

Som dere ser er det litt rotete på komoden min i kveld.
Fikk æren av å lage kake til ei frøken som fyller 3 år, og da ble det kjapp gjennongang av div utstyr for å finne det jeg skulle ha.Og ingen har visst rydda etter meg.
Håper kaken faller i smak både utseende messig og smaksmessig.
Bakte cupcakes til en 1 års bursdag og de ble tørre;( huff.Men da har jeg lært at å teste andre oppskrifter ikke alltid er smart når man skal sende baksten med andre.Note to myeself..test først!!
Må nok holde meg til mine egen oppskrift:)


Sløyfen ble noe røff for hello kitty kanskje? men søte jenter er røffe de også, ikke sant?
Ønsker dere en fin helg alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)