12. des. 2012

Kjøkkenutstyr til barna


Har du noen ivrige bakere/kokker i heimen?:)
Kanskje du kunne tenke deg å få god rabatt på kjøkkenutstyr for barn inne hos Lekmer ?

Mine barn har som regel fått lov å boltre seg litt på kjøkkenet, riktignok under oppsyn.
Nå er minstemann her 8 så er vel snart bare han som synes det er gøy å bake med mamma.

Jeg tror det er viktig å la barna få delta på kjøkkenet.Lage egen mat og kaker.Det bruker smake helt spesielt godt da.


Lekmer har utstyr både for kjøkken aktiviteter  med liksom mat og ordentlig mat.

Jeg tenkte bestille litt kjøkkenutstyr både til min egen veslefar og noen andre smårollinger i familien.


Fortell meg hva du liker best av kjøkkenutstyret og  hvorfor inne hos Lekmer.
Gi meg en tilbakemelding i kommentar under her, eller på bakebloggens facebookside. Trekker en Vinner på mandag 17.12  som får tilsendt rabattkode fra LekMer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)