11. nov. 2011

Ordnings

Da smakte det med en kopp kaffe.Phu..

Har satt igang med Vanilla cupcakes som skal hentes i morgen.Bruker Manuleas oppskrift.
Trenger ikke finne opp ny oppskrift når man har den.Er bare nydelig.




Vært på handlerunde og blandt annet kjøpt bryllupsgave :) Skal i bryllup i morgen <3

Og så har jeg besøkt Gilberg i Brumunddal og sett på alt jeg bør kjøpe der,istedenfor i  smått på butikken.
Vet hvor jeg skal handle bakepulver og Vaniljesukker neste gang.En kilos bokser.Kjekt.
Ble noen brett til levering/frakting av kaker + noen esker til samme formål.
Greit at kakene står trygt når du skal ha de med til noen.

Baking og Bryllup er ikke det værste man bruker tiden på.

Men det er et skår i gleden og det er at frøken 13 er syk. Forkjøla, vondt i halsen og feber.
Håper jeg holder meg frisk og rask.
Utrolig mange syke nå.Typisk førjulstid kanskje?


Når alt er ferdigstekt, venter middag.Deretter må jeg til butikken igjen for å handle noe småtteri til meg selv. Gutta er heldige.Tre på seg dressen og ferdig.Vi damer må liksom gjøre litt mer enn å tre på oss kjolen. Men hyggelig å ordne seg til et trivelig selskap.

Hva skal du bruke dagen/ettermiddagen til?

Klem :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)