16. juni 2014

Kurs med Tonerosedesign

Sist helg var jeg så heldig å ha besøk av Tone Røyneland som driver blogge tonerosedesign.
Hun e rkjent for de fleste ivrige kakebakere og hun kjører masse kurs i kakedekor.

Vi hadde tre kurs hjemme hos meg denne helgen.Fredag var vi 5 damer som trakk kake og pyntet
den.
 
 
 
Veronica imponerte meg med sine maleferdigheter.

Lørdagen var det 2 blomsterkurs hvor vi var 10 på hvert kurs.

hele huset mitt ble fylt av diverse blomster og perler.
 
 
 
 
Denne herlige damen tok turen ens ærend helt fra Trøndelag og hjem til meg på Furnes, for å delta på kurs.Hun blir å se på kakekrigen etter jul :) spennende.
 
Her er alle deltagere fra kurs nr 2 på lørdag.
 

 
De to siste kollasjene her er lånt av Tone sin facebook :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer og Innspill mottas med gjerne :)